Sponsors gezocht voor documentaire over blinden en slechtzienden
- Redactie
- 24-02-2018
- Nieuws
Twee meiden vroegen de filmafdeling van Antipesto om omstanders en beleidsmakers bewust te maken door hun dagelijkse leven en de uitdagingen in beeld te brengen, maar ook de ‘handelingsverlegenheden’ van mensen die blinden en/of slechtzienden tegenkomen. Wanneer help je wel, wanneer niet. Hoe kan je helpen? Hoe kunnen beleidsmakers beter rekening houden met deze groep als het gaat om de inrichting van de openbare ruimte?
Antipesto zoekt sponsoren die financieel en/of materieel kunnen ondersteunen om de documentaire van deze twee bijzondere meiden tot een succes te maken. Antipesto zet zich in, tientallen jongeren zetten zich in…en u? Meld u aan via [email protected]
Als dank is de tegenprestatie uw naam en/of logo in de credits, op de website van Antipesto, Facebook en Instagrampagina in de ‘Wall of Fame’. Antipesto bereikt per maand honderden jongeren, per jaar minstens 30.000 jongeren, fysiek en via social media.